Модуль
7 дозволив втілитись у роль учня. Ця роль дозволила мені дізнатися
наскільки зрозумілі цілі та задачі, які були сформульовані у попередніх
модулях - є реальними доступними для учнів. В якості учня я зробила
приклад учнівської презентації. Цей приклад був спрямований на
досягнення навчальної цілі. В подальшому треба переходити до крітерій
оцінювання учнівських робіт.
Формулюючи інформаційно-комунікаційні технології
як сукупність методів і технічних засобів, які реалізують інформаційні процеси
на основі комп’ютерних мереж, розуміємо, що необхідно прискіпливо вибирати ту
чи іншу ІТ-технологію відповідно до вікових особливостей учнів. Напевно, що 7 клас . зможуть оволодіти засобами для створення учнівських проектів, а
саме: блоги, вікі-сторінки, презентації, публікації тощо. Кожен з цих засобів має свої переваги, але й певні труднощі у використанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий