вторник, 21 января 2014 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг  зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання :
• Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
• Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
• Учні мають бути активним у власному навчанні;
• Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
  • • зміст;
  • • процес ;
  • • результати;
  • • навчальне середовище.
• Учителі можуть планувати навчальний процес, включаючи візуальні, аудіальні,  способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку,  різні ступені розвитку різних типів  інтелекту учнів;
• Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий